Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


image

Nu am să încep o listă cu realizări din anul care se încheie, sunt destule pe Facebook și bloguri și nu (cred că) interesează pe nimeni. În schimb, cred că în 2014 vor apărea, ca ciupercile după ploaie, campanii și tot felul de pișcotăreli în social media, pe rețele care, până acum, au fost ignorate sau sub-evaluate.

Dacă în 2013 am avut câteva încercări de popularizare a Instagram și Twitter în rândul utilizatorilor români, 2014 va fi anul în care agențiile vor încerca să umple de spam singura rețea socială curată și bine întreținută în România: Foursquare.

Conform unui studiu, Foursquare are, în România, mai mulți utilizatori activi decât Twitter, deși este foarte puțin cunoscută, chiar și de către cei care vorbesc despre ea, de parcă ar cunoaște-o în cel mai mic detaliu.

Estimez că vor apărea din ce în ce mai multe localuri și companii care își vor promova serviciile prin intermediul Foursquare.

Totodată, bloggerii vor scrie, ca și până acum, despre subiecte pe care nu le cunosc, dar le-au „învățat“ peste noapte, datorită unei agenții. În schimb, față de alte rețele sociale, Foursquare este o rețea întreținută de o comunitate de SuperUsers (SU) care cunoaște „terenul“ și care se asigură ca acesta să fie întotdeauna completat cu date corecte și actualizate. Toleranța față de spam și informații fără legătură cu realitatea este zero, aviz amatorilor ce au de gând distribuirea unor astfel de informații.

Până anul viitor, vă recomand să vă familiarizați cu Foursquare și să îl folosiți cât mai des. Vin zile interesante! 🙂