by

AdSense: schimbarea la față

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


Google se pune din ce în ce mai tare pe treabă. Schimbă tot ce-i iese-n cale, lasă ceață-n urma sa…

Vorba vine… Nu schimbă nimic. Doar activează altă „temă” pentru serviciile sale și mai bagă niște linkuri pe ici-colo. La început a fost GMail cu aspectul viitorului Google+. Acum a venit rândul lui AdSense să-și schimbe fața.

Fără să anunțe o dată exactă, Google notifică utilizatorii că în curând vor retrage vechea interfață AdSense. Adică aia pe care o vedezi în ziua de azi și pe care n-o veți mai vedea în curând.

Așadar, un comunicat de maximă importanță pentru țară a parvenit de la Gogu și zice așa:

De când am lansat noua interfaţă AdSense pentru toţi editorii, ne-am străduit să îmbunătăţim şi să oferim compatibilitate pentru noua versiune. Ca atare, vă scriem pentru a vă informa că în curând vom retrage vechea interfaţă AdSense şi vom solicita tuturor editorilor să utilizeze versiunea nouă.

Dacă nu aţi trecut încă la noua interfaţă, vă recomandăm să faceţi acest lucru cât mai repede pentru a vă familiariza cu aspectul actualizat şi cu noile funcţii. Pentru a face acest lucru, conectaţi-vă şi faceţi clic pe linkul „Încercaţi noua interfaţă AdSense” din colţul din partea de sus al contului. Suntem conştienţi că perioada de adaptare poate dura un timp, astfel că veţi putea în continuare să treceţi de la o versiune la alta a interfeţei pe parcursul săptămânilor ce urmează. Veţi primi o altă notificare în cont pe măsură ce se apropie data la care această opţiune nu va mai fi disponibilă.

Vă reamintim că noua interfaţă AdSense oferă informaţii suplimentare sub formă de grafice şi rapoarte detaliate, noi comenzi de blocare a anunţurilor şi eficienţă sporită cu ajutorul unei modificări de ordin vizual. Am adăugat multe dintre funcţiile care au fost solicitate cel mai frecvent, printre care se numără posibilitatea de a crea rapoarte programate şi de a vedea canale în fila Pagina principală. Puteţi găsi informaţii detaliate în Centrul de ajutor dedicat noii interfeţe (http://www.google.com/adsense/support/as/).

Odată cu această tranziţie, ne vom putea axa pe furnizarea mai rapidă de funcţii noi şi îmbunătăţite în noua interfaţă. Vă mulţumim pentru susţinere, răbdare şi cooperare.

Cu stimă,

Echipa Google AdSense

Având în vedere că, în contul meu propriu și foarte extrem de personal am agonisit de-alungul multor ani suma record de (ar fi bine să vă așezați pe un scaun pentru că urmează o știre bombă!!!) 16,78€, preconizez că în curând voi achiziționa la un preț derizoriu mai multe servicii online. Voi ce-mi recomandați să fac cu toți banii ăștia?

5 comentarii


  1. // Răspunde

    O data cu schimbarea la fata a Google adsense a venit si o schimbare privind calcularea banilor castigati de publisher. Tin sa precizez ca in vechea interfata suma castigata era de 100.60 EUR iar in noua interfata imi aparea 100.58 EUR. Deci m-au taxat pentru schimbarea la fata ? :)) Daca taxeaza milioanele de publicisti …cred ca i-au costat putin aceasta interfata :)). Sunt curios cat este pierderea la cei carea aveau sume mai mari in cont. Sau poate in noua interfata au o problema cu calcularea sumelor…sau poate chiar vor sa ne traga o tzeapa frumoasa la toti folosind aceasta noua interfata. Explicatiile sunt multe…tot ce stiu ca i-am contactat printr-un formular si mi-au raspuns ca nu am ajuns unde trebuie ci la adwords…iar pt adsense m-au trimis sa citeste milioanele de intrebari de pe forumul de support…deci… ?


  2. // Răspunde

    Pai nu-ti recomand nimic de banii aia ca oricum mai tre sa faci pana la 70E ca sa ai acces la ei..
    ps interfata lor este in beta de aproape un an de zile…:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *