by

Afaceristul român n-a auzit de Foursquare

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


Doarme pe cărți ca valiza-n garăPăi… nu, n-a auzit! De-ar fi auzit, ar fi știut ce părere are clientul afacerii sale – mai mici sau mai mari – despre cum își desfășoară el activitatea la Capitală.

foursquare-2-3Pentru că Foursquare este rețeaua socială unde te înregistrezi în locurile pe unde mergi, evident că trebuie să-ți și dai cu părererea despre acele locuri. Prin urmare, clientul tău te-a vizitat și a rămas cu următoarea impresie…

Promenada Mall

Cel mai slab punct al acestui mall este parcarea. Dintre toate părerile lăsate pe Foursquare, 12% cred că parcarea este prost organizată, 8% sunt de părere că terasa de la ultimul etaj este superbă, 6% îl compară cu Băneasa, acesta din urmă fiind mai atrăgător pentru clienți. (Nota 9/10)

Hard Rock Cafe

Cele mai multe păreri le strâng Legendary Burger, catalogat de-a dreptul legendar de către clienți și ospătarul Octavian (i s-o fi mărit salariul din mai 2013 – data primei păreri bune lăsate pe Foursquare – până azi?). (Nota 9,2/10)

Kulturhaus

De n-ar mai lăsa cocalarii să intre în club, cel puțin câțiva clienți ar fi mai fericiți. Așa zic utilizatorii de Foursquare ce au trecut pragul acestui club. Totuși, băutura ieftină cred că îi face să uite repede de nemulțumiri. (Nota 9,3/10)

Am ales 3 dintre cele mai populare și frecventate locuri și localuri din București ai căror patroni nu știu sau nu vor să țină cont de părerea clientului lor, adică cel care le alimentează buzunarul în fiecare zi. Pentru ei există Foursquare Day, pe 16 aprilie – zi în care utilizatorii de Foursquare se întâlnesc pentru a-și împărtăși cunoștințele despre locuri și localuri noi și interesante din orașul lor.

Dacă ești utilizator de Foursquare și vrei să iei parte la o astfel de întâlnire, înscrie-te aici și vino să dăm împreună check-in la #4sqDayBucharest!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *