Bloggerii mint advertiserii și agențiile

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


Money, money, money!Sunt multe de spus despre bloggeri și echidistanța lor, despre corectitudinea și sinceritatea lor, atât în relațiile cu alte persoane, cât și în relația cu agențiile de publicitate.

Coloana vertebrală, obiectivitatea, sinceritatea sunt doar câteva din lipsurile acestei comunități. Dacă în presa clasică acestea nu mai sunt de mult timp niște datorii morale, articolele (de ziar) fiind publicate online de dragul clicurilor sau creșterii vânzării ziarelor în detrimentul calității informației, în „presa“ online este o condiție sine qua non.

Agențiile, implicit angajații acestora ce dovedesc o slabă cunoaștere a mediului online, sunt induse în eroare de către bloggeri prin oferirea de informații false sau doar prin evitarea subiectelor sensibile. Astfel, agențiile de publicitate pornesc proiecte și campanii bazate pe date false, deci și cifrele finale ajung să fie distorsionate, fără legătură cu realitatea.

Un exemplu ar fi direcționarea bugetelor de campanie către destinații false, prin investirea acestora către bloguri și site-uri cu PageRank mare. Greșeala comisă în acest caz denotă lipsa cunoștințelor acestui instrument Google, instrument irelevant pentru a clasifica un blog sau site într-un top al Internetului.

We’ve been telling people for a long time that they shouldn’t focus on PageRank so much; many site owners seem to think it’s the most important metric for them to track, which is simply not true. We removed it because we felt it was silly to tell people not to think about it, but then to show them the data, implying that they should look at it.  🙂

Susan Moskva, Google

Așa că, dragi agenți și agenții de publicitate, când vă desfășurați activitatea într-un mediu necunoscut, documentați-vă bine, evaluați piața și nu aruncați banii pe povești.

Pentru că bloggerii vă mint!

1 Comment

  1. Hmmm buna observatie. Pe mine nu m-a intrebat nimeni, niciodata ce PR am. Adica nu agentiile. E afisat oricum. Dar ma gandesc ca e asa de usor sa faci niste link spam si sa il cresti artificial …

Ce părere ai despre ce ai citit?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

© 2018 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑

%d blogeri au apreciat: