În acest clip publicitar, BCR ne arată cum brutăria MamaPan a reușit în viață, datorită susținerii financiare a băncii. Tot în acest clip, observăm cum MamaPan reușește să ocolească niște minime reguli de igienă și siguranță.

Putem observa cum angajatele frământă aluatul cu brățări la mâini sau cum fac asta fără a avea tot părul de pe cap acoperit cu bonetă. Ba chiar una dintre angajate poartă boneta ca pe un accesoriu fashion – doar pe coc. Probabil, dincolo de maia, MamaPan pregătește pâinea cu ingredientele secrete ale podoabelor capilare. Și cu multă durere în dospit, când vine vorba de siguranța alimentației.

Și să nu uităm un detaliu: deși site-ul pe care telespectatorii ar trebui să ajungă după ce au vizionat acest clip este ținemdeschis.ro, domeniul nu există:

xn--inemdeschis-69d.ro (IDN) sau ținemdeschis.ro – domeniul nu există
La BCR, ținem deschis, doar că e închis.

Ce-i drept, e puțin probabil ca cineva să scrie cu diacritice, mai ales în țara cu un îngrijorător procent de 40% analfabeți funcțional, din elevii de 15 ani și cu o rată de abandon școlar de 18% – acestea fiind cele mai mari procente din Uniunea Europeană.