by

MySpace a fost vândut!

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


MySpace, platforma care a dominat piața rețelelor sociale la mijlocul anilor 2000, înainte ca Facebook să o eclipseze, a fost vândută de către News Corporation, societatea ce deținea platforma, către compania de digital mediaSpecific Media.

Ca parte a acordului, News Corp. va cumpăra câteva acțiuni Specific Media. Deși condițiile financiare ale tranzacției nu au fost dezvăluite, Wall Street Journal și New York Times raportează că prețul de vânzare a fost situat undeva în jur de 30-40 milioane $.

Acest preț reprezintă o mică parte din cei 580 milioane $ pe care News Corp. le-a plătit pentru MySpace, în 2005, în vremea când site-ul era liderul pieței rețelelor sociale.

Cu toate acestea, Facebook a venit repede din urmă și a depășit popularitatea MySpace până în 2008, cu o interfață mai curată, mai elegantă, o cultură a utilizatorilor prin care majoritatea dintre aceștia își foloseau numele real, un control mai fin al datelor confidențiale și platformă robustă și comunitate pentru dezvoltatorii ce doresc crearea de aplicații terță-parte.

MySpace a trecut prin mai multe restructurări, schimbări de viziune, modificări la nivel de conducere și mai multe disponibilizări, cu toate acestea News Corp nu ar putea întoarce graficul descendent al celebrității MySpace.

Începând cu octombrie 2009, Jonathan Miller, care supraveghează internet business-ul News Corp, a promis că va redresa MySpace sub noua conducere a fostului director executiv Facebook, Owen Van Natta, axându-se pe muzică și divertisment. Acest plan nu a reușit iar Van Natta a plecat înainte de a împlini un an la conducerea MySpace. CEO-ul actual MySpace este Mike Jones, fost director executiv AOL.

Fondată în 1999, cu sediul în Irvine, California, Specific Media oferă servicii de publicitate on-line, cum ar fi targeting și măsurători pentru agențiile mari de publicitate printr-o platformă ce combină diverse metode de distribuție și formate de anunțuri publicitare (ads).

Nu se știe dacă Specific Media va păstra MySpace în forma de rețea socială și ce se va întâmpla cu conturile utilizatorilor și conținutul stocat pe site al membrilor.

News Corp și Specific Media nu au dat un răspuns oficial, până în prezent.

SURSA: IT WORLD

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *