by

Noua interfață GMail

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


GMail de la Google este serviciul de email în permanentă schimbare. Interfața GMail a avut de suferit modificări periodice, dar niciodată dezamăgitoare, din punctul meu de vedere.

GMail Android Tags

Începând cu sfârșitul lunii mai 2013, GMail are un nou design. Actualizările vin cu o separare a mesajelor din căsuța poștală în file împărțite pe categorii:

  • Principale: mesajele importante și cele care nu se încadrează în alte categorii
  • Oferte: probabil fila de unde se vor șterge cele mai multe mesaje 🙂 Mai exact, fila cu mesaje din partea companiilor ce poate conține oferte de produse, newsletters sau alte mesaje de marketing
  • Rețele sociale: e destul de clar ce conține această filă: mesaje din rețelele sociale, indiferent dacă acestea sunt de genul Facebook, Twitter, Foursquare sau YouTube, Vimeo, Keek etc.
  • Actualizări: mesaje generate automat, confirmări, chitanțe și facturi de plătit
  • Forumuri: mesaje de la grupuri de discuții, grupuri online sau abonamente prin email la astfel de site-uri
  • Mesaje cu stea: mesajele cu stea pot fi incluse, opțional, în fila principală. În caz contrar, acestea vor fi distribuite în filele aferente mesajelor respective.

Pe telefonul mobil treaba stă un pic altfel. Mesajele au atașate, în partea stângă, pozele persoanelor implicate în conversația email. Dacă acestea nu și-au ales o poză de profil, se va afișa inițiala expeditorului mesajului. Aruncați un ochi la imaginea alăturată și faceți un exercițiu de imaginație, apoi spuneți dacă nu sunteți de acord cu mine când zic că GMail are șansa de a deveni viral cu astfel de imagini/inițiale alăturate mesajelor? 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *