by

Poșta Română trăiește!

posta romana

Surprinzător cum ar părea, Poșta Română trăiește, mișcă, respiră și trimite e-mailuri cu comunicate. Și chiar destul de (surprinzător de) bine realizate!

Printr-un email intitulat „AWB sau Track&Trace, care e diferenta? Coduri de 13 caractere sau oricate? Urmarire interna sau internationala? Aflati mai multe!”, Poșta Română trimite un comunicat ce informează publicul în legătură cu serviciul de urmărire a coletelor (Track & Trace).

Comunicatul complet se află pe site-ul itarom technologiescompania ce se ocupă de marketingul Poștei Române – și poate fi citit dând clic aici sau direct de pe serverul PTM.ro dând clic aici.

ACTUALIZARE 11 mai 2017: Referitor la Itarom Technologies, am primit răspuns din partea Poștei Române, pe care îl redau integral:

Marketingul Poștei Române este realizat 100% in-house. Itarom Technologies este un link al unui domeniu asociat platformei de transmitere e-mail-uri, pusă la dispoziție pe bază de abonament de o companie de e-mail marketing din România.

Între timp, în viața reală și offline, în oficiile poștale, angajații Poștei Române încă mai folosesc registrele de sute de pagini și pixul pentru a înregistra, ține evidența și căuta toate coletele, scrisorile recomandate și orice alte produse poștale aveți de primit, cu sau fără tracking number. Asta în timp ce, pe birou, stau prăfuite calculatoare funcționale, conectate la această minunată rețea, denumită Internet.

Și tot în oficiile poștale puteți plăti pentru a obține o cutie poștală de unde nu veți putea ridica plicuri, pachete sau colete, ci doar o hârtie de 10/10 cm prin care sunteți anunțat că v-a sosit trimiterea, trimitere pe care – surpriză! – o veți ridica tot de la ghișeu, după ce aștepați la o eventuală coadă și tot după ce aștepați ca distinsul angajat să caute în registrele stufoase anterior menționate.

În schimb, aruncând un ochi pe achizițiile publice pe anul 2017 ale Poștei Române am observat că s-au cheltuit aproximativ 2,5 milioane de lei pe serviciu notificare (avizare) prin SMS:

Asta o însemna că ce am propus ca idee de schimbare Poștei Române, într-un articol mai vechi, chiar se va întâmpla și serviciul va fi disponibil pentru toată lumea, nu doar clienții eMag? Ar fi o bilă albă pentru Poșta Română!

ACTUALIZARE 11 mai 2017:  Răspuns Poșta Română:

Pentru moment serviciul este disponibil pentru clienții partenerilor contractuali care au solicitat avizare SMS, pentru trimiteri din clasa livrare specială (cum este eMAG, prin serviciul PostCollect) și Prioripost.

Pentru mai multe informații legate de serviciile Poștei puteți intra pe pagina de Facebook „Poștașul Digital” sau pe site-ul oficial.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *