Categorie: Cutia milei (page 2 of 3)

Campanie pentru BOR!

N-oi fi eu dus la biserică, dar apreciez informația de calitate, însă mă deranjează și mai tare atunci când vreau să o aflu și n-o găsesc, pentru că Google întoarce sugestii și/sau rezultate fără relevanță.

Așa m-am gândit să lansez o Campanie pentru BOR!

bor-element-chimicNu vă grăbiți să dați cu pietre. E o campanie în numele științei, astfel că vă întreb dacă veți face la fel ca mine, mai exact să deschideți Google.ro și să căutați „bor” (fără ghilimele). Ca sugestie, în partea dreaptă, veți primi (probabil) ce am primit și eu. Ideea e că eu căutam elementul chimic BOR și nicidecum acronimul instituției Biserica Ortodoxă Română.

Dacă sunteți de acord, dați mai departe pe unde puteți, folosind hashtag #campaniepentrubor, ca să știm câți suntem. Să fie primit!

campanie pentru BOR

Mai multe informații despre BOR puteți găsi în pagina BOR de pe Wikipedia.

Acte false, de la stat

Palatul Parlamentului / Casa Poporului

Ieri mă întorceam de la birou în mult iubitul tramvai 36. „Mult iubit“ pentru că e scump la vedere, cam 1 la 20 de minute, deși linia ar trebui să transporte călătorii din una dintre cele mai aglomerate zone ale orașului în alta la fel…

Se urcă doi bărbați – muncitori în construcții, după hainele murdare de var, praf și vopsea – care discută, suficient de tare cât să poată fi auziți de la 4 metri distanță, despre acte și legitimații. Primul îi spune celuilalt cum că „o legitimație anti-drog, cu poză, ștampilă, portofel, cu tot-tot-tot, e 600“. Celălalt, surprins, întreabă dacă e bună și e asigurat că „da, mă, e bună! Ai poză de buletin? Îmi dai și-ți fac. În 2-3 zile e gata.“

Am rămas tablou. Încerc acum să îmi imaginez că individul și-a făcut o astfel de legitimație. Acum imaginați-vă voi ce înseamnă asta, dincolo de faptul că are în buzunar un act fals!

Dacă nu doar legitimațiile „anti-drog“ se falsifică? Dacă, de exemplu, mâine te trezești la ușă cu un pretins om al legii care te va lăsa fără tot? Cum putem să combatem treaba asta? Nu știu sigur, probabil cu o metodă suplimentară de verificare a identității omului legii. Care ar fi metoda? Nu știu nici asta, însă nu eu sunt cel care trebuie să se gândească la faptul că nu doar cei plătiți să facă legea o fac.

CONCURS unic, cu premiu în BANI!

Pentru că, în curând, urmează ziua mea, m-am gândit să o sărbătoresc în online, cu un concurs unic, cu un premiu pe măsură, în bani!

Oricine poate participa și cel care va răspunde corect va câștiga!
Tot ce trebuie să faceți este să intrați pe pagina de Facebook a blogului și să răspundeți la o întrebare simplă: câți bani sunt în imagine?

bani

Concursul durează până duminică, 13 iulie, ora 23:59, ora României și nu implică LIKE pentru pagina de Facebook sau SHARE pentru statusul respectiv.

MULT SUCCES!

McDonald’s – același, de 19 ani. NOT!

McDonald's - 19 ani - cartofulVedeți voi imaginea asta? Eh, McDonald’s împlinește, anul acesta, frumoasa vârstă de 19 ani pe plaiuri mioritice. Și cum să nu te bucuri când vezi ce frumos colorate sunt aceste mesaje, mai ales când ele îți vorbesc despre gesturi simple?

Vă mai aduceți voi aminte de primul fast-food McDonald’s, deschis la parterul magazinului Unirea, în data de 16 iunie 1995? Sau de primul drive-thru, deschis pe 29 decembrie 1995, pe DN1 București-Ploiești, în fața Complexului Comercial PRISMA? Mai țineți minte cum ofereau ei câte un sandwich-două primilor țâșpe care le treceau pragul și cum se bătea lumea la coadă, mai ceva ca la pui și sticle de lapte?

Pentru că așa era pe vremea aia, în 1995, când consumam orice mizerii veneau de afară, doar pentru că ne erau stomacurile pline de creveți vietnamezi și salam cu soia. Pe vremea aia chiar îți aduceau comanda în cele 20 de secunde cronometrate pe casă și chiar respectau împachetarea a două felii de chiflă românească astfel încât să semene cu pozele.

După 19 ani, situația din fast-food-urile McDonald’s stă în felul următor: în niciun restaurant McDonald’s nu ți se aduce comanda în 20 de secunde, ba chiar ți se cer banii înainte, pentru a lua comanda următoarei persoane, tu fiind obligat să aștepți minute în șir, deși este un fast-food.

Angajații nu zâmbesc clienților, ci afișează niște mutre triste și obosite, tipice vânzătoarelor de la tarabele din piață. Toată servirea se face în mare grabă, doar pentru profit și parcă deloc pentru satisfacția clientului.

Mă întreb dacă mai există acea cărticică-biblie a angajaților, de unde-și trag ei toate învățămintele și tainele meseriei de „săptămâna asta – casier /  săptâmâna viitoare – spălător de WCuri / următoarea săptâmână – bucătar”. Dacă da, atunci, dragi angajați cu cămăși albe, băgați-le mințile în cap subalternilor și spuneți-le să mai pună mâna pe o carte. Dar să nu facă cornete!

Acum, la 19 ani după (re-)nașterea McDonald’s în România, nu-mi rămâne decât să sper că cei de la conducerea McDonald’s România vor citi acest articol și vor înțelege că dincolo de gard se vede un pic altfel.

La mulți ani, McDonald’s! Să (nu) te faci mare!

mcdonalds-would-you-like-fries

Zboară, bloggere! Zboară!

Money, money, money!Discuția despre TAROM și cheltuielile cu campania online a împânzit blogurile și siturile de știri. Toată lumea (implicată) se agită, vine cu argumente despre cum calculele sunt greșite, ba că ăla nu a luat atât și a luat mai puțin, ba că sumele cheltuite cu bloggeri sunt chiar modeste și așa mai departe…

Dintr-un extras al documentului (pagina 24) (link alternativ) cu pricina, am ajuns la un calcul simplu, care sper să fie destul de clar și la nivelul „matematică simplă”.

Prin urmare, treaba e așa:

  • în lista respectivă ai 8 totaluri în EUR și 1 în LEI
  • totalul în EUR = 64500
  • totalul în LEI = 20160 (Au evaluat EUR la 4,032 lei, ceea ce înseamnă 20160 LEI = 5000 EUR)

Totalul general este de 69500 EUR + TVA 24% = 86180 EUR.

În total au inclus și „revizia paginilor Internet”, alături de sumele pentru agenția MATHER COMM. și bloggeri. Deci TOTALUL PENTRU BLOGGERI este de 86180 – 29760 (MATHER COMM.) = 56420 EUR.

Sper că e clar acum. 🙂

« Older posts Newer posts »

© 2019 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑