Sunt sigur că nu sunt nici prima, nici ultima persoană care reclamă calitatea proastă a serviciilor CEL.ro și, în special, a service-ului. Există chiar și grupuri pe Facebook cu persoane păgubite – într-un fel sau altul – de către CORSAR ONLINE SRL (CEL.ro).
Cu toate astea, acest S.R.L. continuă să existe, să funcționeze și chiar să raporteze cifre anuale record. Într-o țară în care incompetența, analfabetismul (funcțional sau nu), prostia și nesimțirea sunt la putere, de ce să nu existe și astfel de companii?
Problema mea cu ei nu e de ieri, de azi… A început de când am returnat un telefon al cărui modul FM nu funcționa. Nu funcționa deoarece telefonul era destinat pieței din Asia, implicit frecvențele FM erau altele, nu cele din Europa (88 – 108MHz). După ce au ținut telefonul mult peste cele 15 zile legale, mi-au returnat banii, dar nu înainte de a încerca să mă fraierească cu un telefon la schimb – mult mai slab (un HTC Desire contra HTC One M9).
Și-au dat recent cu părerea: