Se pare că totuși se mișcă ceva în RATB!

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


Uneori, atunci când ai impresia că asta este țara nimănui, România – țară de vis, țară în care locuim, are și părțile ei (măcar aparent) bune.

Așa se face că, în urma unei reclamații către RATB, am primit un răspuns oficial cât și descrierea rezolvării problemei reclamate.

Nu o să revin asupra subiectului deoarece v-am povestit despre cum autobuzul nu a oprit în stație și despre șoferul ce nu-și cunoaște atribuțiile de serviciu.

Prin urmare, iată că răspunsul a sosit. După fix 13 zile! Și arată cam așa:

Nr.inreg:53009/15.10.2012

Stimate Domn Serban Paun,

Referitor la sesizarea dumneavoastra transmisa Regiei prin intermediul postei electronice, va comunicam urmatoarele:

In urma verificarii facute in data de 02.10.2012 soferul autobuzului a fost identificat si convocat in comisia de disciplina.

Soferul a fost atentionat privind respectarea sarcinilor de serviciu.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

Cu stima,

Constantin Tobescu

Sef Birou Relatii cu Publicul

De remarcat faptul că șoferul a fost atenționat privind respectarea sarcinilor de serviciu. Altfel spus, i-a durut în cur de reclamația mea și s-au făcut că iau măsuri.

Data viitoare filmez! Dar ați face bine să reclamați și voi de fiecare dată când vi se întâmplă astfel de probleme. Altfel o să creadă că suntem puțini și indiferenți. Ceea ce nu suntem, nu-i așa?

2 Comments

  1. Bine ochit. Totusi, o intrebare mai „sensibila”: daca un autobuz merge pe un traseu unde nu are linie sau se retrage, este obligat sa opreasca in statii?

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

*

© 2018 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑

%d blogeri au apreciat: