Sunt sigur că nu sunt nici prima, nici ultima persoană care reclamă calitatea proastă a serviciilor CEL.ro și, în special, a service-ului. Există chiar și grupuri pe Facebook cu persoane păgubite – într-un fel sau altul – de către CORSAR ONLINE SRL (CEL.ro).

Cu toate astea, acest S.R.L. continuă să existe, să funcționeze și chiar să raporteze cifre anuale record. Într-o țară în care incompetența, analfabetismul (funcțional sau nu), prostia și nesimțirea sunt la putere, de ce să nu existe și astfel de companii?

Problema mea cu ei nu e de ieri, de azi… A început de când am returnat un telefon al cărui modul FM nu funcționa. Nu funcționa deoarece telefonul era destinat pieței din Asia, implicit frecvențele FM erau altele, nu cele din Europa (88 – 108MHz). După ce au ținut telefonul mult peste cele 15 zile legale, mi-au returnat banii, dar nu înainte de a încerca să mă fraierească cu un telefon la schimb – mult mai slab (un HTC Desire contra HTC One M9).

Astăzi, din nou aceeași problemă: am trimis un telefon în service pe data de 20 august 2018, prin Fan Courier, nu înainte de a completa o cerere de service pe site-ul CEL.ro și după ce am așteptat să mi se confirme că cererea a fost procesată. Aici fac o paranteză și zic că, pentru cine nu știe, procedura CEL.ro pentru trimiterea în service a produselor aflate în garanție se face astfel: suni la curier, ambalezi produsul și scrii pe el „SERVICE CEL.ro”. Vine curierul, zice că trebuie să treci și un număr de telefon pentru destinatar și o adresă completă (asta deși au contract cu CEL.ro fix pentru astfel de servicii). Într-un final, pleacă curierul iar produsul ajunge a 2a zi la CEL.ro, unde va fi trimis, peste încă o zi, la un service ultrasecret, clasificat ca strict secret de importanță deosebită și a cărei adresă ori al cărui nume nu se divulgă sub nicio formă. Altfel cum și-ar mai putea bate joc de clienți???

Revenind, după ce am trimis telefonul în service, am adăugat la cererea de service mențiunea că nu vreau ca telefonul să fie resetat la setările din fabrică, nefiind necesară această operațiune, defectul fiind bateria și butonul de pornit/oprit.

Pentru că am experiență cu acest service mediocru, după 7 zile am revenit cu mesaj și am întrebat în ce stadiu se află telefonul.

 

Mi se răspunde după 2 zile că telefonul este în service. După ce au trecut cele 15 zile legale, timp în care sunt obligați să aducă telefonul la conformitate (reparat complet), să înlocuiască telefonul cu unul nou-nouț sau să îmi returneze banii, am revenit cu mesaj și nu mi s-a mai răspuns.

Am sunat la singurul număr de telefon disponibil pe site – acela al departamentului de vânzări – unde mi s-a răspuns că voi fi contactat „în cel mai scurt timp” de către cineva de la service. Ghici ce? După 23 de zile în care telefonul meu este sechestrat în service-ul CEL.ro, nu am primit niciun răspuns, nici telefon reparat, nici altul nou, nici banii înapoi.

Prin urmare, am făcut reclamație la ANPC și am cerut sancționarea CORSAR ONLINE SRL, repararea telefonului,  înocuirea sau restituirea banilor. Este ultima dată când mai cumpăr ceva de la această companie mizerabilă, ceea ce vă sfătuiesc și pe voi să faceți!

Suplimentar, am făcut plângere la Secția 22 Poliție, pentru înșelăciune și furt: