Categorie: Social Media (Page 1 of 9)

Ați mințit poporul cu eșantionul

clubhouse logo

Ca orice platformă social media (relativ-)proaspăt lansată, este musai să fie populată și de ai noștri concetățeni de rând, dar și de influenceri cu experiență, opinii solide și judecăți de valoare. Prin stufărișul opiniilor și părerismelor vehiculate pe această platformă, există – evident – și statisticile! Oare ce ne-am face fără ele? Statisticile sunt utile companiilor ce – teoretic – vor vrea a-și promova imaginea și/sau produsele pe Clubhouse, apelând la influencerii mai sus menționați, dar și auto-intitulați.

Continue reading

Ultima ediție Webstock


Vineri, 2 octombrie 2015, a avut loc cea de-a 8-a ediție Webstock, eveniment organizat de Evensys. Webstock este o conferință anuală, dedicată social media, unde orice pasionat al domeniului poate participa, pentru a cunoaște alți bloggeri, companii ce activează în domeniu sau persoane mai mult sau mai puțin cunoscute din mass-media.

webstock-logo-big

Anul acesta, în cadrul galei de premiere, o nouă categorie și-a făcut loc cu coatele și a desemnat personalitatea anului. Sau, așa cum au numit-o organizatorii, mulțumită sponsorului, Intel Online Personality of the Year. Câștigătorul a fost desemnat în urma votului publicului. Pentru cel de-al doilea an consecutiv*, Mihai Țăranu (cunoscut ca Zmenta), un videoblogger cu standarde culturale sub linia de plutire, este adus în față și recompensat de către Webstock, organizatorii dând, astfel, o palmă tuturor celor care s-au aflat pe aceeași listă cu el.

Continue reading

Lăsați bloggerii să vândă reclame!


cookie-consumerSunt sigur că, cel puțin o dată în viață, ați reacționat într-un mod nu tocmai pozitiv atunci când, pe televizor, apărea reclama cu duduia alergând prin iarbă, sărind peste obstacole, făcând șpagatul sau cine știe ce alte acrobații, asta imediat înainte de a vă anunța că „datorită absorbantului X mă simt mai curată și mai protejată”.

Eu, unul, după ce m-am ars de vreo câteva ori, schimbam postul cu mult înainte de duduie, ba chiar imediat cum începea pauza de publicitate. Și asta pentru că nu mă interesează reclamele. Mai nou nu mă interesează televizorul, dar asta e altă poveste… Pe vremea mea, dacă unui produs i se făcea reclamă la televizor, însemna că acel produs nu se vinde. Nu m-ar mira să aflu că și acum e la fel.

Continue reading

Mobifest – despre webul mobil într-o singură zi


După ce Google a anunțat că va pune mai mult accent pe site-urile ce au o temă pentru dispozitivele mobile, un subiect a devenit inevitabil: cât de mult știi despre platformele mobile și cum poți să profiți de vizitatorii ce îți accesează site-ul de pe telefon sau tabletă?

Dacă tableta nu are cel puțin 8″ diagonală a ecranului, navigarea pe un site fără temă mobile este destul de deranjantă. Pentru a fi siguri că nu pierd vizitatorii în mișcare, mai multe site-uri comerciale și-au pregătit, din timp, tema de mobil. Blogurile au trecut nolens-volensla o astfel de temă, WordPress și Blogspot integrând-o automat în site.

Mobifest 2015Continue reading

« Older posts

© 2021 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑