Category: Social Media (page 3 of 8)

Dragi bloggeri sportivi, sunteți ilegali!

SportMeet.ro logo TwitterAm o pasiune nemăsurabilă pentru marii specialiști ai online-ului autohton. Este o desfătare pentru ochi să poți vedea MARI realizări, ale acestor specialiști, luând naștere din te-miri-ce. Mai o campanie pe șestache, mai un nepotism pe sub mână, mai una, mai alta.

Când e vorba de inițiative, sar specialiștii să ajute, să se afirme, să știe lumea că lor le pasă și fac ceva, nu stau cu mâinile în sân ca voi – haterilor!

Specialiștii despre care vorbim azi sunt SportMeet.ro – site de sport și alte pișcotăreli. De ceva (mai mult) timp au un nou design, o altă înfățișare și chiar o altă pălărie. Dar, mai ales, un alt logo. Un logo care sfidează chiar și regulile autorului din a cărui muncă s-au inspirat, ca să nu mai vorbim de cele de bun simț.

Situația e simplă: există Twitter și există SportMeet.ro. Două mărci, sigle comune. Și nu ar fi o problemă, dacă Twitter nu ar avea niște reguli de folosire a siglei ce deține drepturi de autor.

Acum, probabil, o să fie dări de ochi peste cap, „ia uite, mă, ce a găsit și ăsta“-uri și alte alea. Dar voi tot ilegali veți fi.

Ah, apropo… Dacă ați fi pus mâna să citiți Terms Of Service sau chiar să traduceți Twitter în limba pe care o vorbiți, ați fi știut din timp.

Contul de la capătul tunelului

Cea mai puternică armă împotriva mulțimii este dezinformarea. Cel mai bun trăgător este bloggerul.

Ar trebui să vă povestesc acum despre coloane vertebrale, bloguri, bloggeri și alte porcării. Însă vă las cu 2 imagini.

Vă prindeți voi ce e cu ele.

arhiblog-suspendat

arhiblog-suspendat-modificat

Diferența dintre cele 2 imagini este de un comentariu (neaprobat și șters):

http://www.arhiblog.ro/cgi-sys/suspendedpage.cgi

și un tweet:

Salt înainte!

Sursa: http://www.arhiblog.ro/imprumute-cineva-domnul-adamescu/

Mokangeală pentru bloggeri și blogurile lor

Money, money, money!Încep să mă surprind singur în ultima perioadă. Am scris câteva articole despre promovarea bloggerilor și nu-mi stă în fire. Tocmai pentru că nu sunt de acord cu perpetuarea speciei.

În fine, astăzi o să vă spun despre o nouă mokangeală pentru bloggeri și blogurile acestora. Deci vorbim despre Best Web Image și proaspăt lansatul serviciu, numit BlogSupport.

BWI oferă bloggerilor ocazia de a beneficia de spațiu de găzduire, pentru blog, de 3GB, „pe server românesc”, suport tehnic gratuit, toate astea însemnând, după cum spun ei, „minim 43€/lună”. Cum a calculat BWI această valoare? Simplu! A adăugat 8€/lună (later edit: adică +TVA 24%) la cei 35€/lună pe care-i percepe pentru serviciul „Complex” de mentenanță lunară. Un calcul care-mi sună a un fel de „toată lumea ar trebui să respecte regulile pe care eu le-am inventat”. Fie… Trecem peste detalii. Deci economisești 43€/lună, dacă apelezi la ei.

Pentru că nimic nu e gratis, BWI ridică ceva pretenții în fața bloggerului începător și îi cere să scrie 2 articole/lună, despre subiecte pe care BWI i le va comunica sau îi va oferi articolele gata scrise. O altă condiție constă în a avea un blog cu o vechime mai mare de 3 luni, pe care să scrii cel puțin o dată pe săptămână.

Deși abia am aflat de acest serviciu, am câteva rezerve în a-l recomanda cu încredere prietenilor, din mai multe puncte de vedere:

blogsupport-rotld– intrând ceva mai mult în detalii, nu am reușit să aflu, de pe site-ul lor, datele tehnice ale acestei oferte: bandă garantată de Internet, modelul și tipul serverelor pe care se face găzduirea, datacenter-ul unde se află aceste servere, resursele hardware etc.

– la ROTLD au completat date false și o adresă e-mail de GMail, pentru domeniul blogsupport.ro (ar fi #doaroidee să actualizeze cât mai repede)

LATER EDIT: Au completat datele, după ce am scris acest articol.

– site-ul este găzduit la XServers și domeniul este înregistrat la ClausWeb – două entități pe care le agreez la fel de tare ca sarea în ochi și a căror pregătire tehnică mi-a lăsat de dorit, în repetate rânduri.

blogsupport-pachete-gazduire blogsupport-pachete-gazduire-detalii

Ca să vă scutesc de o lectură suplimentară, iată ce detalii non-tehnice am primit de la BestWebImage, în legătură cu BlogSupport (copy/paste din comunicatul lor):

  • Knowhow-ul acumulat in peste 5 ani de experienta;
  • Gazduire web, adaptata tipului dvs. de website cu backup zilnic, saptamanal si lunar dedicat
  • Suport tehnic pentru e-mail-uri (inclusiv email Business prin Google Apps)
  • Suport Tehnic pentru rezolvarea bug-urilor aparute in urma dezvoltarii tehnologice a browserelor, serverelor si a software-lor folosite in vizualizarea si rularea website-ului
  • Rezolvarea problemelor aparute in functionarea website-ului si sistemului CMS
  • Consultanta pentru utilizarea website-ului si sistemului CMS
  • Consultanta pentru dezvoltarea, optimizarea si actualizarea modulelor folosite in CMS
  • Operatiuni de intretinere site, modificari elemente grafice individuale, modificari texte, adaugare butoane/bannere
  • Operatiuni de intretinere a Bazei de date, import/export de date, crearea de scripturi SQL pentru realizarea de diverse taskuri
  • Administrare zone DNS
  • Audituri periodice de securitate

…iar detaliile tehnice sunt aici:

  • Procesor Xeon Quad Core @ 2.5GHz
  • 8GB RAM
  • HDD 15.000 rpm
  • Acces internet 50 Mbps garantat, cu alocare dinamică în 300 Mbps
  • Nginx web engine.

Altfel spus, serverele sunt, cel mai probabil, HP ProLiant DL360 G5, cu procesor Intel® Xeon® E5420 (specificații), 8GB DDR2 (suportă maxim 64GB) și HDD SAS de 146 GB.

LATER EDIT: Serverele sunt IBM x3650 (nu mi-au comunicat seria sau modelul exact), cu HDD SAS.

Vechiuțe, dar merg pentru bloggeri.

Ca o concluzie la cele de mai sus, dacă ești blogger începător și neștiutor în ale detaliilor tehnice, ai ocazia să îți pui blogul pe picioare cât ai zice „advertorial”! BlogSupport este un bun început pentru tine, ca blogger, te poate ajuta să te faci cunoscut și – cu puțin noroc – te va ajuta să înțelegi mai bine cum stă treaba în online-ul românesc.

După ce te-ai făcut cunoscut și te-ai dezvoltat în acest mediu, ia-ți propriul server sau alege o companie de găzduire web care să îți poată oferi exact ceea ce îți dorești! Dar mai e mult până departe, deci succes cu BlogSupport!

Notă: detaliile tehnice și non-tehnice de mai sus mi-au fost furnizate de Roxana, reprezentant BestWebImage.

Promovare eficientă, pentru bloggeri cu imaginație

Pixuri personalizateDespre cum se poate promova un blogger v-am mai spus în urmă cu ceva timp. În primul rând, trebuie să ai o carte de vizită și nu!, doar blogul nu te ajută pentru a te putea prezenta, nici chiar o pagină de prezentare frumos realizată. Atunci când participi la un eveniment și vrei ca lumea să te țină minte, ai nevoie, cel puțin, de o carte de vizită pe care să o înmânezi personal partenerului de dialog.

O altă metodă de promovare, chiar mai eficientă ca cea de mai sus, este prin obiecte promoționale, personalizate cu numele tău și adresa blogului. Prin obiecte promoționale mă refer la orice obiect îți este mai ușor de luat după tine la un eveniment. Acestea pot fi pixuri, brelocuri, bloc-notes-uri adezive sau orice alte obiecte îți vin în minte.

Dacă, de exemplu, ești pasionat de fotografie sau ești chiar un fotograf profesionist, poți apela și la CD-uri sau DVD-uri personalizate sau chiar la o întreagă mapă de prezentare. Totul depinde de tine și de natura evenimentului la care participi.

De exemplu, după ce mi-am realizat cărți de vizită personalizate cu numele meu, adresa și numele blogului, am fost foarte încântat să aflu că există firme, în București, care realizează pixuri personalizate la un nivel calitativ ridicat. Așa că am apelat la Agrafa Print, firmă de care sigur ați auzit. Raportul calitate/preț este destul de bun și, cu siguranță, veți lăsa o impresie bună atunci când veți face cadou unul din obiectele personalizate.

Am ales această metodă de promovare deoarece sunt sigur că nu toate cărțile de vizită ajung la loc de cinste, așa că un pix va fi, cu siguranță, păstrat o perioadă mai lungă de timp. Și unde mai pui că poți nimeri chiar un colecționar de pixuri? Asta ar însemna promovare de-a lungul mai multor generații, fără a fi nevoie ca tu să faci ceva în plus!

Foursquare Time Machine

Foursquare Logo

Foursquare Time Machine este noua unealtă de la Foursquare ce îți permite să navighezi în timp și spațiu, printre toate check-in-urile tale.

Până în prezent sunt peste 4 miliarde de check-in-uri ale utilizatorilor de Foursquare. Primele 500.000.000 check-in-uri pot fi vizualizate cu acest infografic de la Foursquare.

Dintre toate acestea, 5245 sunt ale mele. Și așa arată ele de-a lungul celor 2 ani de când folosesc Foursquare.

Intră și tu în Foursquare Time Machine accesând www.foursquare.com/timemachine.

Și așa arată ele pe harta creată de mașina Foursquare a timpului:

Foursquare Time Machine

Older posts Newer posts

© 2019 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑