Spotify

După lupte seculare, ce au durat mult timp, Spotify – serviciul online de difuzare conținut audio-video în flux – s-a lansat în România. După ce mai multe site-uri de știri și bloguri au anunțat fals, cu surle și tobe, lansarea încă din luna august a anului trecut (vezi (1), (2), (3), (4) și (5)), în ciuda informațiilor oficiale ce contraziceau știrile false lansate de presă și bloggeri (aproape toate sursele îl citau pe bloggerul Manafu, acesta nedivulgându-și sursa și afirmând doar că are informații din „surse sigure”), de data asta chiar au avut dreptate: Spotify s-a lansat în România!

Informația a fost destul de bine păstrată secret până în ultima clipă, agenția de PR a Spotify – BDR Associates (site-ul www.bdr.ro era, la momentul redactării prezentului articol, indisponibil; pe prima pagină era o sugestie de redirecționare către bdrassociates.com) – organizând un eveniment într-un cadru restrâns cu foarte puțin timp înainte de lansare. Nici contului de Twitter @SpotifyCares nu a părut a-i păsa prea mult despre infirmarea știrilor false din toamna anului trecut, neoferind nici o informație oficială în acest sens.

Prețul unui abonament lunar este de 4,99€ (în comparație cu 9,99£ în Marea Britanie). Dacă aveți cont (free sau plătit), puteți folosi Spotify din browser la adresa https://open.spotify.com/. Pentru detalii despre abonamente, înregistrarea unui cont nou și alte informații, accesează site-ul Spotify pentru România. Ca fapt divers, domeniul spotify.ro expiră pe 8 octombrie 2018, dacă nu este înnoit, conform noilor reglementări RoTLD.