Twitter va introduce reclame în timeline

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


Twitter a anunțat că va introduce „tweeturi promovate” (un eufemism pentru reclame) în timeline, informează Financial Times. Această decizie vine în urma încercărilor eșuate de a scoate bani la fel de eficient precum principalul său rival – Facebook.

Deși va deranja, probabil, foarte mulți utilizatori, Twitter ar putea atrage multe companii prin promovarea mesajelor acestora către cei aproximativ 300 de milioane utilizatori ai serviciului.

Odată cu această schimbare, Twitter așteaptă venituri de aproximativ 100 milioane $ în acest an. Comparativ, Facebook câștigă 3,5 miliarde $ din afișarea de reclame, conform unei previziuni efectuate de Enders Analysis.

O altă informație neoficială spune că Twitter ar putea oferi cupoane de reduceri de tip Groupon și în directă concurență cu aceștia, ceea ce ar reprezenta un potențial masiv pentru acest tip de servicii, având în vedere comunicarea în timp real pe care platforma Twitter o oferă.

În prezent, Twitter pune la dispoziție profil de utilizator promovat (primii în lista cu recomandări – utilizatori de urmărit) și tendințe promovate (cele mai discutate subiecte într-o anumită zonă sau în toată lumea). Compania afișează, de asemenea, tweeturi promovate (introduse din 2010) atunci când utilizatorii caută cuvinte similare cu produsele respective. În același mod funcționează sistemul Google AdWords, Twitter delimitând clar tweet-urile promovate de restul timeline-ului.

Utilizatorii ar putea vedea astfel de reclame pe prima poziție în timeline, indiferent dacă au fost publicate în momentul respectiv sau chiar cu câteva ore în urmă. În cazul în care tweet-urile promovate vor avea efectul așteptat, acestea vor putea prezenta o oportunitate uriașă pentru companiile mici de a ajunge direct în stream-ul utilizatorului, în timp real.

Dacă acest serviciu va fi profitabil pentru Twitter, compania s-ar putea ridica la nivelul liderilor în marketing online, precum Facebook și Google atunci când va fi vorba despre gradul de importanță pentru promovarea afacerilor companiilor mici.

Sursa: ITWorld.com

3 Comments

  1. mno, mandru. Era si timpul sa faca bani din asta…

  2. Era normal sa facă chestia asta. Ofereau un serviciu gratis fără a înregistra vreun venit, nu e uşor să menţii ON o platformă care are 300 milioane de utilizatori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

© 2018 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑

%d blogeri au apreciat: