Țeapa rosie

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


VodathornVreau sa incep prin a preciza ca blogul asta NU este o reclama pentru vreo companie si nici nu doreste sa promoveze serviciile vreunei companii anume.
Desi constientizez faptul ca in Romania antireclama aduce clientii celui injurat, o sa incerc sa va povestesc o intamplare reala si destul de recenta…

Client al marelui operator de telefonie, proaspat (???) aparut pe piata din Romania si mandru beneficiar a 3 (trei) abonamente, sun intr-o zi oarecare si cer sa imi fie trimise 3 facturi la 3 adrese diferite (trebuie sa precizez ca cel mai recent abonament venea cumulat cu al 2-lea, pe o singura factura la o singura adresa).
Totul pare simplu ! Mi se comunica (de catre o voce blonda) faptul ca nu este nici o problema si ca incepand cu prima factura pe care o voi primi va fi asa cum am cerut – 3 facturi pe 3 adrese diferite – cate o factura la fiecare adresa.

Vine si ziua in care soseste factura… Si… surpriza ! La adresa 2… nici o factura ! Insa adresa 3 are 2 facturi dintre care una pt abonamentul 2 si una pt abonamentele 2 + 3 deci cumulata !

OK.. sun din nou la tanti Stelutza sa lamuresc problema… Sunt expediat destul de repede fiind asigurat ca voi fi sunat in cateva secunde. Dupa 6 ore de asteptat, sun eu. Operatorul de la telefon invoca motive binecunoscute… a fost o problema cu baza de date, s-a stricat nu stiu ce server, e angajat de curand si nu a fost pus la curent cu nu stiu ce date etc.
Cu injuraturile pe varful limbii incerc sa ii explic aceeasi poveste, mi se da acelasi raspuns „bineinteles ca se poate!”.

Mai trece o luna… aceeasi situatie… nicio factura la adresa 2, facturi cumulate la adresa 3.
Sunat Stelutza, primit raspuns clasic numarul 467, alinatul b din Manualul unui operator model, inchis telefon, injurat in gand.

Luna #3
IDEM + ridicat tonul la operator, adresat cuvinte model #8923 din Manualul unui client nemultumit – „incompetenti”, „trepadusi”, „bataie de joc” etc.

Dupa un intreg spectacol si inca o luna de asteptat mi se indeplineste si dorinta…
Factura 1 la adresa 1, 2 la 2 si 3 la 3.

Bun ! Imi zic.. uite dom’le ca totusi au facut ce le-am zis ! Ca sa vezi… ce chestie ! Cata amabilitate ! Le-a luat lor 3 luni sa priceapa si totusi pana la urma au nimerit-o !

Ma decid sa rasfoiesc putin facturile din lipsa de ocupatie si iata ca odata cu factura a sosit si un cadou ! Cost detaliere facturi — 3$
Hmmm… fiind destul de mult in fata calculatorului stiu bine ca nu am nevoie de inca o hartie in plic si tocmai de-aia am cerut sa NU primesc factura in plic ci pă net.

Asa ca o iau de la capat… stelutza, intrebari, nelamuriri… Tipa de la telefon imi spune ca am cerut factura detaliata care costa 3$… desi ea costa doar 1$ daca tii mortis sa arunci cu ochiul in hartiile cu apeluri. Pe un ton de genul „aaaa, da !” mi se spune ca am cerut separarea facturilor si asta costa 3$. In caz ca nu sunt siameze si nu este cumva vreun proces complicat de separare in laborator a 2 hartii si 2 plicuri, cer sa fiu lamurit despre data cand mi s-a spus despre aceasta taxa. „Vi s-a comunicat de catre operatorul cu care ati vorbit la telefon acum 3 luni” (!!!) . Ba nu ! Mi s-a spus doar „bineinteles ca se poate !”.

Incerc sa lamuresc problema si aflu ca este o noua decizie a directorului nostru (care, probabil, considera clientii ca fiind doar BANI si nimic mai mult) si ca atat costa separarea facturilor. OK ! Dar eu mai am o factura pe care o primesc separat de celelalte si, pe deasupra, GRATIS ! Fara taxa de separare sau alte decizii ale directorului nostru.

In fond, nu era problema gigantica suma de 3$ dar prefer sa mi se spuna cand trebuie sa platesc ceva si nu sa mi se bage mana in buzunar fara sa stiu ca apoi sa mi se spuna „dar vi s-a spus ca va costa”.

Asta ar fi doar o problema !
Urmatoarea vine dupa rezilierea contractului…

Sun sa reziliez. Ca de obicei sunt intrebat de ce ? De d’aia imi venea sa ii zic. Totusi ii povestesc cele de mai sus, mi se da dreptate si sunt asigurat (de vreo 3 ori la rand) ca mi se va reduce respectiva suma la urmatoarea factura.

Incercand fraze de genul „va putem oferi x minute” ii spun ca e raspunsul meu final si nu vreau sa aud de alte oferte avantajoase. Sunt intrebat de cand doresc rezilierea si ii spun cat se poate de repede chiar si acum ! De ce oare, nu stiu, dar nu se poate rezilia decat dupa ce trece luna curenta de facturare, mai exact incepand cu data de 6, contractul va fi reziliat. OK.. Contractul este reziliat ! Incepand cu data de 6 nu mai am abonament.

Trec cateva zile… soseste data de 5 (ultima data contractuala)…
Ora 7 AM … SIM BLOCAT. Sun de pe fix la 3022222 (de pe cartela oricum nu aveam sanse sa prind vreun operator nici daca stiam pe de rost meniul de tip labirint) si sunt asigurat ca problema a fost inaintata colegilor de la departamentul X si ca se va rezolva in 3 ore. Bun! Dar eu am nevoie sa sun acum ! Si totusi… de ce a fost blocata cartela daca e ultima zi de abonament ? Ziua respectiva nu intra in aia X dolari pe care ii dau pe luna ca taxa de abonament ? „Dvs. ati cerut sa reziliati abonamentul pe data de 5” (!!!) Injuraturi, nemultumiri si tot pachetul… Sunt lasat nerezolvat si cu un raspuns de genul dat din umeri a „nush ce s’zic” dar in 3 ore se rezolva. Ii repet de vreo 3-4 ori ca eu am nevoie ACUM! si nu peste 3 ore, se preface ca a inteles si ma expediaza pe un ton indraznet, usor ridicat „veti fi sunat!”. In 10 minute sunt sunat inapoi si cu mandrie in voce mi se spune „v-a fost activata cartela” de parca el mi-ar fi facut cadou activarea. Fara „ne cerem scuze pentru..” si frazele tipice (oricum nu le vedeam rostul, totusi era un plus daca isi usca gura cu ele) imi ureaza o zi excelenta (pentru cine nu stie, un fel de ba p’a matii ! in P.R.) ii spun ca ii doresc acelasi lucru si inchid telefonul.

In timpul ultimei luni de contract sun sa renunt la gazduirea domeniului pe myX. Intre timp completez formularul la RNC, primesc confirmarea si rugamintea ca in maxim 5 zile de la primirea mailului sa achit suma respectiva si proprietarul anterior (Mobifon S.A.) sa trimita faxul catre ei in care sa specifice cedarea dreptului de proprietate asupra domeniului.

Sun la relatii cu clientii si ii informez ca am primit confirmarea de la RNC si vreau sa stiu daca a fost trimis faxul catre RNC. Mi se spune ca dureaza in general 3 zile procesarea cererilor.

Trec 3 zile, sun la RNC … „nu am primit niciun fax”.
Sun din nou la relatii cu clientii… „faxul a fost trimis astazi”.
Urmatoarea zi sun din nou si mi se spune ca a fost trimis faxul astazi si ca oricum de la RNC voi primi o confirmare in termen de 10 zile.
Deja mi se pare ca ceva e putred…

Totusi astept o saptamana… doua saptamani… in a 3-a saptamana sun la relatii cu clientii, le spun ca am completat la formulare pe ROTLD incat le-am invatat pe de rost…
Dupa alti nervi si cuvinte despartite cu liniuta (‘mi-as, ‘v-as etc) in cele din urma ajunge si faxul, achit suma si… Adios, Vodafone !

Pentru verificare… iata proba:

application-date: 20060830
domain-status: active
registration-date: 20060921

Si… NU ! NU sunt client Orange acum !

5 Comments

  1. Asta e o nimica toata pe langa ce am patit eu cu Orange. Sa vezi injuraturi la telefon dupa ce-ti fura 36 de euro… dupa care inca in cate 3 reprize cate 5,6 respectiv 11 euro.
    Nu stiu de Cosmote, dar nu prea am auzit plangeri, in schimb de Vodafone si Orange cat incape…

  2. Si mamei i s-a intamplat sa plateasca factura si a primit un mesaj (sms) in care ii anunta data scadenta dupa care i-a blocat cartela.Bine pana la urma i-a dat un modem moca :)))).

  3. cosmote!? zapp sigur nu, caci nu esti in clubul celor care beau apa plata cu lamaie;)
    f tare articolul!

    • Ai nimerit-o din prima. Să zicem că și din a 2-a pentru că Zapp a fost cumpărat de către Cosmote atunci când RDS le-a suflat de sub nas licența de 3G.

  4. bai dudey… toti este neste porci corupti

Ce părere ai despre ce ai citit?

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

© 2018 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑

%d blogeri au apreciat: