Uite banii, nu sunt banii!

Acest articol este mai vechi de 1 an. Anumite informații s-ar putea să nu mai fie de actualitate.


Prea tare treaba asta ca să nu scriu despre ea! Poate vouă vi se va părea normală, însă eu consider că nu îşi are locul în mileniul 3…

Ca să nu vă plictisesc pe parcurs, vă zic din start că e vorba despre bănci.

Aşa! Acum puteţi trece mai departe! 🙂

Dacă tot m-am plimbat pe la mare în ultimele câteva weekend-uri, m-am gândit că nu mi-ar pica rău dacă mi-aş cumpăra un cort. Şi cum mi-au plăcut foarte mult alea de se desfac singure, în doar 2 secunde, m-am gândit să-mi iau unul.

Fac rezervare online la cort montare instantanee (care e, de fapt, plată online) şi sunt informat că voi primi un e-mail de confirmare a existenţei produsului în stoc. Super tare, frate! Ceva unic şi chiar din primele minute ale vizitei mele pe site-ul respectiv!

Evident, primesc e-mail de confirmare:

Anularea rezervarii dvs. (produs indisponibil)
Buna ziua Domnule Pu0102UN,

Va informam ca rezervarea nr.000849 efectuata pe site-ul <xxxxxxxxxx> pe data de 31/07/2012 la 13:50 nu a putut fi validata.

Articolul(articolele) rezervat(e) nu mai este(sunt) disponibil(e) în magazin.
Dupa cum este indicat si în conditiile generale de rezervare, va confirmam ca suma aferenta platii efectuate online, prin card bancar, nu a fost debitata. Totusi, este posibil ca aceasta suma sa ramana blocata in contul dvs. bancar maxim 30 zile, in functie de politica bancii dvs.
Va reamintim ca disponibilitatea afisata pe site are titlu informativ deoarece este posibil ca în momentul efectuarii rezervarii sa aiba loc vânzari în magazin.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create si va multumim pentru întelegere.

Va asteptam în cadrul magazinului pentru a va putea oferi alte produse similare cu cel(e) dorit(e) de dvs. sau pe site-ul nostru pentru o noua rezervare.

 Să începem cu începutul…

Interesantă este chestia aia cu Pu0102UN care ar trebui să fie numele meu, scris cu diacritice, dar ei nu ştie să foloseşte d’astea. Nu-i nimic. Ştiu cum mă cheamă.

Chiar şi mai interesant este că subiectul mesajului era „Anulare rezervare” – treabă mare şi urât mirositoare.

Următoarea parte vine ca o bormaşină de vecin, la 6 dimineaţa: suma respectivă este blocată şi nu o pot folosi. Adică din zeci sau sute de magazine care fac atât vânzări online cât şi în magazin, ăştia nu pot face o treabă ca lumea şi preferă să îţi ia banii, dar, de fapt, să nu ţi-i ia. Ci doar să ţi-i blocheze pentru că nu pot ei să îşi sincronizeze casa cu stocul. Mda…

Sun la bancă! Intră faxul. Mişto. Sun la altă sucursală. Răspunde o tânără. Fiecare întrebare pe care i-o adresam avea ecou către colegul atotştiutor. Colegul atotştiutor răspundea iar ecoul venea în casca receptorului meu de telefon fix. Şi tot aşa la vreo 10 întrebări că… deh! Trebuie să mă lămuresc când îmi văd banii înapoi!

Conform indicaţiilor preţioase, primite de la tânără, merg la bancă, semnez o foaie denumită foarte ingenios „refuz la plată” şi mi se spune că „nu ştiu când vă vor intra banii. Probabil în câteva zile”. „Probabil”?!?!?! Probabil o să mă mai aveţi client câtva timp…

Se pare că personalul twitteristic al băncii este mai sigur pe el şi afirmă scurt: „Returnare bani in 2 zile”. Aşa să fie!

Dacă nu aveam dovada refuzului (adică e-mailul de la comerciant în care mi se spunea că plata a fost refuzată din cauza lipsei produsului în stoc) vedeam banii în 7-15 zile.

Mişto şi perioada asta „7-15” zile! Sună ca anunţul ălora de vin să îmi citească contorul de curent: „în ziua de vineri, în intervalul orar 9-20”.

Şi încă una de final: „nu există metodă mai eficientă în afară de refuzul la plată, semnat de dumneavoastră, în bancă”.

Du-te, bă!!! Şi tot timpul ăsta am crezut că Internetul există!

2 Comments

  1. De fapt suma este blocata de firma la care ai cardul (Visa? MasterCard?). De-aia te invarti in jurul cozii. Se intampla si la case mai mari.. si in tari cu traditie bancara.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

*

© 2018 Din PTM în .ro

Theme by Anders NorenUp ↑

%d blogeri au apreciat: